sobota, dubna 16, 2011

Some killing-jokes

Nemohla jsem si to odpustit, a zde máte pár kameňáků :-)))

Co má osmdesátiletá ženská mezi kozama ??? Pupík 


Co by se stalo po výbuchu jaderné elektrárny v Mochovcích??? Celkem nic. Pouze by se změnily hymny - slováci by zpívli "Kde domov můj...,", češi zase "Nad Tatrou sa blýská ..."  


Prisel chlap k doktorovi, ze je asi homosexual. "A je jeste nekdo ve vasi rodine homosexual?" "Muj bratr je homosexual, muj otec je homosexual a muj deda byl taky homosexual." "Jezismarja, je v ty vasi rodine taky nekdo na holky?" "Ale jo, moje sestra!"


Je to sladké,pružné a neprůstřelné co je to? Pocukrovaný kšandy v tanku!

Potkají se dva lidožrouti. Jeden nese urnu s popelem. Druhej se překvapeně ptá: "Ty vole, kde si sehnal instant?"

Co to je? Hodně dřeva, málo masa? (zajíc v lese) Hodně masa, málo dřeva? (tříska v zadku)

"To se mi zdál jednou sen," vypráví Pepa Lojzovi. "Představ si že se mi zdálo, jak se naproti v okně objevila krásná nahá žena a lákala mě k sobě. Mé libido se vzbudilo a rostlo. Zvětšovalo se. Lezlo přes pokoj, parapet, okno, dolů po zdi, po chodníku, zase na zeď nahoru k ženě." "A co dál, nenapínej!" ptá se Lojza. "No co, nic, jela tramvaj!"

Za kulturnim domem soulozi Pepik s Bozkou... Bozka: Ungh!... Ungh! Pepik: Co? Uz ses hotova? Botka: Ne, nekdo mi prejel bicyklem pres krk...

Letí dvě vrány, jedna letí doprava, druhá doleva a tý první je to jedno.

Žádné komentáře:

Okomentovat