čtvrtek, dubna 14, 2011

our school-sucks

no pardon za ten výraz, ale aby jsme měli ve škole nějaké idioty co dobrovolně pouští kohoutek v prázdné třídě (KVARTIČCE), aby se dokonale na 1. Apríla vytopila - příjde mi to komické :-D ale pokud škola platí skoro 3/4 miliónu za opravy (vysoušení, podlahy, vymalování, koupě rozbitých učebnic, oprava elektroniky,....), tak mi to připadá krapet moc. 600 litrů ve stropě, no to jde? včera nás tam ředitel zavedl. před třídou byl černý igelit, co místnost uzavíral jako sklenici... aby ty vysoušeče uvnitř třídy do sebe netahaly vlhkost z okolí. co jsem vlezla za igelit jsem se nemohla absolutně nadechnout... jelikož mám náběh na astma, a nějak kašlu na přímou léčbu, popadala jsem tam dech. všechny vrstvy podlahy co šly, byly pryč. jen jsme tam tak postávali na dřevěných prknech, po dobách Hitlera. páni to vám řeknu, vypadalo to jako něco scvrklého a nerozpoznatelně vrásčitého. a té vody co šlo "vidět" na stropě... no jéje. vysoušení prý zabere dohromady 10 dní, poté začnou třídu zpracovávat.
však už v zimě měla naše škola problémy - a to opět s vodou/tentokrát se sněhem. dívčí záchody + třída co byla vedle nich - celé zplesnivělé. (v té třídě - v matice, jsme dnes objevili, že se v jednom rohu ta plíseň vrací) bylo to nechutné, a ten zápach.... netřeba komentovat.
nebýt památkářů, naše škola je opravená tatam a pyšníme se, jak jsme nezničitelní.

Žádné komentáře:

Okomentovat